Verzenden & retourneren

Verzenden en retourneren


Het kan uiteraard voorkomen, ondanks de grote zorg die Wijn en Druif aan onze inkopen besteden, er iets mis is met één van onze producten. Je dient dit te melden via met een deugdelijke omschrijving van je klacht(en). Na acceptatie zullen wij je hiervoor een creditfactuur doen toekomen en ontvangt je je geld terug. Mogelijk dat wij je vragen het product op kosten van Wijn en Druif te retourneren. Klachten kunnen tot 1 week na ontvangst van de producten worden gemeld.

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd mits er niks beschadigd is en alles netjes in de verpakking zit. Enkel de kosten voor retour van je huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je gebruikt maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan onze winkel geretourneerd te worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via onze klantenservice op [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Je kunt de goederen alleen retourneren indien de betreffende goederen compleet, onbeschadigd en ongebruikt zijn en in de originele verzenddoos geretourneerd worden. Mocht blijken dat de geretourneerde flessen niet in de originele doos zijn geretourneerd, dan zal Wijn en Druif €1,- per fles in rekening brengen.













Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    * Gratis verzending v.a. €100 binnen Nederland * Verbergen